2015年9月12日 星期六

免油炸吉列雞腿

偶然在散貨場給我發現了有日式麵包糠, 便買了一盒回家一試。

參考包裝附上的食譜, 以檸檬汁、已溶牛油、鹽、黑胡椒、蒜粉、番茜和碎芝士來給雞腿作調味。 最後把雞腿放在烤盤, 再灑上麵包糠, 放入已預熱至攝氏200度的焗爐, 烤至金黃即可。


雞腿外皮烤得香脆, 雞肉仍保持水份。 專員至愛, 吉列XX配飯, 我當然不會令他失望。 



19 則留言:

  1. 如果你再用butttermilk or yogurt醃下, 肉質仲正, 我試過咁樣醃雞柳, 都係咁焗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下次試下 yogurt, buttermilk 呢度未必有

      刪除
  2. 冇汁撈飯專員唔投訴㗎?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 基本上, 我唔炸野架, 因為之後剩番D油, 唔知點攪

      刪除
  4. 係囉,用焗爐都焗到咁靚,唔使用油炸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我有諗過 Air Fryer, 不過我估我都係玩一兩次, 又將佢打入冷宮

      刪除
  5. 專員似乎偏好香口嘢...
    我都係唔習慣食太乾爭爭的東西,要有汁好啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 佢有枝洋人至愛是拉差, 鐘意食香口野點佢

      刪除
  6. 呢個牌子英國都有賣。

    回覆刪除
  7. 原來吉列可以免油炸,又要試了

    回覆刪除